Bijnnnnaaa.. - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Anoek Laarman - WaarBenJij.nu Bijnnnnaaa.. - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Anoek Laarman - WaarBenJij.nu

Bijnnnnaaa..

Door: Anoek

Blijf op de hoogte en volg Anoek

17 Januari 2013 | Nederland, Dalfsen

Poehh,, het is bijna zo ver! Morgen vlieg ik om 8.35u de lucht in om vervolgens 24uur onderweg te zijn.

Met kriebels in mn buik van iedereen nog afscheid nemen. Is toch weer lastiger dan gedacht, maar die traanbuizen blijven vocht aanmaken! Ook meot ik afscheid nemen van toch wel de liefde van mn leven.. mn waterbedje. Want die zal er niet meer zijn wanneer ik terug ben. Dus nog even van genieten.

Mijn backpackje begint langzaam vol te raken, nja best snel wat dikke truien nemen gewoon TEVEEL ruimte in beslag, maar dat is niet anders! Als ik rondkijk in mijn kamertje in Dalfsen zie ik dat ik mijn hele leven in dozen in een hoekje heb staan, dan beginnen de zenuwen alleen maar meer te komen en te bedenken dat ik toch echt voor een lange tijd weg ga. Ik dacht: " doe ik wel ff na mijn 4 maanden Australie". Maar dit is toch wel ff bijna het dubbele!

Maar ik verman mezelf, en niet gaan is geen optie, dus houd ik jullie op de hoogte via deze blog. Ik hoop dat ik jullie vaak up kan daten zodat jullie niets missen van mijn boeiende kantoor baan!

Dikke kus, Anoek

  • 17 Januari 2013 - 16:02

    Kate:

    Anouk! Fijne vlucht morgen, succes en heeeeeel veel plezier! Geniet ervan! Liefs Kate

  • 18 Januari 2013 - 12:44

    Elleke:

    Afscheid vanmorgen was niet makkelijk.....
    Alleen zo'n lange reis maken is weer een heel ander verhaal.

    Gauw een berichtje als je aangekomen bent en dan zal voor
    jou het grote avontuur beginnen!

    xxx mama.

  • 18 Januari 2013 - 16:28

    Lisette:

    Heeey meissie,

    Leuk.. zo kan ik je volgen!! Ik haak wel af als het alleen over je kantoorbaan zal gaan hoor ;-)!

    Goede reis gehad?? Je zult nu wel ergens in de lucht zweven of ergens een tussenstop aan het houden. Hopelijk gaat het allemaal beetje spoedig en horen we snel van je!!

    Succes he de eerste daagjes.. ff wennen maar komt vast helemaal goed met onze wereldreizigster!

    Kusssss

  • 25 Januari 2013 - 22:26

    Rbriljans ( Oma ):

    Hoi Anoek
    Morgen ben je al een week weg. Hoe loopt alles, zeker wel wennen aan de temp. En ook al die namen van alle mensen, maar ik wens je sterkte met alles. Jij in de warmte en wij in de kou. Doei meisje Oma

  • 25 Januari 2013 - 22:26

    Rbriljans ( Oma ):

    Hoi Anoek
    Morgen ben je al een week weg. Hoe loopt alles, zeker wel wennen aan de temp. En ook al die namen van alle mensen, maar ik wens je sterkte met alles. Jij in de warmte en wij in de kou. Doei meisje Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoek

Hier probeer ik jullie up to date te houden over mijn 7 maanden in Ecuador. Voor stage verhuis ik 7 maanden naar Quito en ga daar werken in een tour operator die reizen door Ecuador en Peru aanbied, maar ook schepen heeft naar de Galapagos eilanden. Ik kom te werken op de marketing afdeling.

Actief sinds 17 Jan. 2013
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 6748

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 28 Augustus 2013

Stage in Ecuador

Landen bezocht: