Stage in Ecuador - Reisverslagen van Anoek Laarman - WaarBenJij.nu Stage in Ecuador - Reisverslagen van Anoek Laarman - WaarBenJij.nu

Stage in Ecuador

Ik ga voor 6 maanden stage lopen in Ecuador, Quito en verder ga ik nog een dikke maand rondreizen in de buurt! Ik werk bij Andean Travel Company en kom terecht op de marketing afdeling. ATC bied reizen door Ecuador en Peru, maar ook bootjes naar de Galapagos eilanden. Veel promoten dus!

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2013

Living a dream

17 Mei 2013

Mini vakantie en het begin van mijn 24e levensjaar

19 April 2013

¡Vamos a la playa!

26 Maart 2013

Verjaardagen en genieten van het mooie Ecuador!

27 Februari 2013

Carnaval in Baños en meetings in Quito
Anoek

Hier probeer ik jullie up to date te houden over mijn 7 maanden in Ecuador. Voor stage verhuis ik 7 maanden naar Quito en ga daar werken in een tour operator die reizen door Ecuador en Peru aanbied, maar ook schepen heeft naar de Galapagos eilanden. Ik kom te werken op de marketing afdeling.

Actief sinds 17 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6742

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 28 Augustus 2013

Stage in Ecuador

Landen bezocht: